Uzņēmuma politika
ir nodrošināt esošos un potenciālos klientus ar augstas kvalitātes
pakalpojumiem.
Uzņēmuma
vadība un darbinieki rīkojas saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem.
Uzņēmums definē kvalitāti kā pakalpojuma sniegšanu atbilstoši līgumā norādītajām klienta vēlmēm un prasībām attiecībā pret kvalitāti. Uzņēmuma vadība savā darbībā ievēro klientu mainīgās prasības un vēlmes piedāvājamā pakalpojumu klāstā, kā arī iekšējo kvalitātes kritēriju mainīgumu.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir ilglaicīgi gūt peļņu un nodrošināt klientu apmierinātību ar to prasībām atbilstošas kvalitātes pakalpojumiem. Uzņēmums nodarbojas ar savas darbības uzlabošanas pasākumiem, tai skaitā neatbilstošu pakalpojumu skaita samazināšanu, veicot nepieciešamās izmaiņas, kas aprakstītas kvalitātes vadības sistēmas procedūrās.
Par uzņēmuma politikas īstenošanu ir līdzatbildīgs ikviens uzņēmuma darbinieks. Katrs darbinieks ir uzskatāms par svarīgu posmu kvalitātes sistēmas darbībā un pilnveidošanā. Uzņēmuma vadības uzdevums ir radīt nepieciešamos priekšnoteikumus kvalitatīvai pakalpojumu piedāvāšanai.